Fastighetsskötsel och beställning/spärr av nycklar görs till förvaltningen på:

SBC Sveriges BostadsrättsCentrum AB

SBC Kundtjänst: Tel 0771-722 722 eller www.sbc.se

Felanmälan: kl 07.00-21.00

Gäller garantifel och övriga serviceuppdrag. För avhjälpande av serviceuppdrag (ej garantifel) i lägenhet som faller under bostadsrättsinnehavarens ansvar debiteras beställaren.

Jourtelefon för akuta fel (som inte kan vänta!) efter kontorstid:

Kontakta styrelsen om du är osäker!

Låsinväst

Tel 031-80 24 24

Gäller endast akuta fel som inte kan vänta på avhjälpande, tex vattenläckage. För avhjälpande av akut fel i lägenhet som faller under medlems ansvar (ej garantifel) debiteras medlem jourkostnad.

Journummer gäller vardagar mellan kl 16.00–07.00 samt helger .
Vid brand ring 112

Sopsugen

När sopsugen är trasig är det till Envac man ringer och felanmäler detta.

Tel: 031-65 83 50 vardagar 8-16:45.  Jour på tel 08-775 33 70

Det är absolut förbjudet att lämna sina sopor vid sopstationen om sopsugen är trasig. Då tar man med sig soporna hem igen och kontaktar Envac för åtgärd.

Internet, fast telefoni och TV:

Telia kundtjänst
Telefon: 90200